Páginas

lunes, 8 de enero de 2024

Oracións ESO Bacharelato

LUNS

Lector 1:
Estamos na Semana da Paz.
É un tempo do ano no cal queremos pensar e darnos conta da importancia de educarnos para ser persoas de paz.
Lector 2:
Temos que convencernos que os nosos problemas non se resolven a golpes.
Temos que desexar fortemente utilizar todos os medios razoables e nunca recorrer á violencia.
Lector 1:
No mundo hai moita xente violenta e a nós ás veces tamén nos veñen as ganas de selo.
Por iso pedímoslle a Deus a súa axuda e a súa forza para crecer e educarnos como xente de bo corazón que quere o amor e a paz.

TODOS:

Señor, fai de min un instrumento da túa paz:

Onde haxa odio, fai que eu leve amor.      

Onde haxa ofensa, que eu leve o perdón.
Onde haxa discordia, que eu leve a unión.
Onde haxa dúbida, que eu leve a fe.
Onde haxa erro, que eu leve a Verdade.
Onde haxa desesperación, que eu leve a esperanza.
Onde haxa tristeza, que eu leve a alegría.
Onde haxa tebras, que eu leve a luz.

Lector 2:
Señor, fai que non busquemos tanto
ser comprendidos, senón comprender;
ser consolados, senón consolar;
ser amados, senón amar.

TODOS:

Porque é dando, como se recibe.
É perdoando, como un é perdoado.
É morrendo, como se resucita á Vida Eterna.
(S. Francisco de Asís)




MARTES

Lector 1:
Oxalá chegue un día en que todos os exércitos do mundo non fagan falta, porque os países non queren xa arranxar os seus problemas loitando con armas.
Oxalá chegue o día en que ninguén se atreva xa a quitar a vida a outro ser humano.
Oxalá entendésemos dunha vez que é moito máis barato... pero moito máis barato! evitar unha guerra que pagar as súas mortes e as súas desfeitas.

Lector 2:
Pai Deus, nós desexamos sementar o mundo de paz
E, para conseguilo, sabemos que temos que educarnos plantándoa en cada corazón.
Ensínanos que perdoar é un signo de grandeza
e que a vinganza é un sinal de baixeza.   



TODOS:

Señor, fai de min un instrumento da túa paz:
Onde haxa odio, fai que eu leve amor.
Onde haxa ofensa, que eu leve o perdón.
Onde haxa discordia, que eu leve unión.

Lector 1:
Ás veces preguntámonos por que se fabrican armas.
Ás veces tamén nos dicimos por que hai xente que cultiva no seu corazón o odio e non o amor.
Por iso pedímoslle a Deus,

TODOS:

Onde haxa odio, Señor, fai que eu leve amor.
Onde haxa ofensa, que eu leve o perdón.

Onde haxa discordia, que eu leve unión.
AMÉN



MÉRCORES
Lector 1:
Ás veces xorden enfados entre nós ou na nosa casa e coa nosa familia.
Se queremos educarnos para a paz, temos que pensar que é moito máis o que nos une que aquilo que nos separa.
Temos que pensar que nunca hai razón suficiente para mirar ao "outro" como alguén a quen hai que quitar do noso camiño.

Lector 2:
Sabemos que hai paz entre nós cando facemos todas as cousas con xustiza,
e cando non somos egoístas e pensamos nos demais.
Por iso, neste terceiro día da Semana da Paz, pedímoslle a Deus
                                                                              

TODOS:
Señor, ensínanos a ser xenerosos:
fai que non busquemos tanto
ser comprendidos, senón comprender;
ser consolados, senón consolar;
ser amados, senón amar.
AMÉN.






XOVES


Lector 1
Hoxe celebramos o DÍA ESCOLAR DA PAZ E A NON VIOLENCIA.
En moitas cidades do mundo, en moitos colexios de todas as razas e de distintas relixións, nenos como nós celebran este día escolar da Paz.
Nas Nacións Unidas rezarase unha oración pola paz do mundo.
Nós imos rezar hoxe esa mesma oración. Oxalá, cando sexamos adultos, consigamos entre todos nós ese planeta en paz.

ORACIÓN DAS NACIÓNS UNIDAS     

TODOS:

Señor,
a nosa terra é só un astro pequeno,
perdido na inmensidade do universo.

Tarefa nosa é facer dela un planeta
onde non vivamos atormentados polas guerras,
nin torturados pola fame e o terror,
nin desgarrados e divididos
por ideoloxías, razas ou cor da pel.

Dános acerto e valentía
para poñernos desde hoxe mans a obra

co fin de que os nosos fillos
e os fillos dos nosos fillos
poidan un día chamarse con orgullo homes.



VENRES

Lector 1:
Hai un poeta que di moi ben dito:
“Onde haxa unha árbore que plantar, plántao ti.  

Onde haxa un erro que emendar, enméndao ti.
Onde haxa un esforzo que todos esquiven,
acéptao ti.
Sé o que apartou do camiño a pedra,
o odio dos corazóns
e as dificultades do problema”

Lector 2:
E é que nos gustan as cousas ben feitas e que todo estea en orde.
Pero ás veces pensamos que quen teñen que facer as cousas son os demais.

Lector 1:
É o que lles pasa a algúns coa paz.

Lector 2:
Somos nós os que temos que facer a paz no noso colexio e na nosa familia.

Lector 1:
Se gústache a paz, edúcate para a paz.

Lector 2:
Se de maior queres ser unha persoa de paz, ensaia desde agora a ser un neno de paz.

TODOS:

Señor, faide min un instrumento da túa paz:
Onde haxa odio, fai que eu leve amor.
Onde haxa ofensa, que eu leve o perdón.

Onde haxa discordia, que eu leve a unión.
Onde haxa dúbida, que eu leve a fe.
Onde haxa erro, que eu leve a Verdade.
Onde haxa desesperación, que eu leve a esperanza.
Onde haxa tristeza, que eu leve a alegría.

Onde haxa tebras, que eu leve a luz. AMÉN